Focus op gedrag versterkt regierol General Counsel

Gedragswetenschappen winnen rap aan invloed en kunnen het verschil maken, óók in de wereld van corporates. De almaar groeiende stroom informatie zorgt ervoor dat ons brein ‘short cuts’ nodig heeft om beslissingen te kunnen nemen. De kennis over hoe dat werkt wordt voor marketing van consumentenmerken al veelvuldig ingezet. Het inzicht in die ‘short cuts’ […]

You are unauthorized to view this page.

Over de auteur(s)

Tanno Massar
Tanno Massar is bedrijfskundige (Erasmus Universiteit en McGill University MBA), heeft een achtergrond als journalist en een brede ervaring binnen grote corporates. Hij is als Strategy Director bij Hill+Knowlton Strategies actief voor de Financial + M&A practice en de Corporate practice. Hij adviseert en traint bestuurders van bedrijven en organisaties als draagvlak en reputatie in het geding zijn (overnames, crisis, rechtszaken, positionering etc.). Voordat hij bij Hill+Knowlton begon, werkte Tanno in communicatierollen bij multinationals. Meest recent als Corporate Media Relations Director bij Unilever, daarvoor bij TNT, ABN AMRO en begonnen als trainee bij KPN.